تات
خدمات کامپیوتری تات-نرم افزار-سخت افزار-بازیهای روز دنیا360 pc-ps1-ps2-ps3-XBOX
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ تات خوش امدید.امیدوارم ازاین وبلاگ راضی بیرون برید ودوباره برگردید.من این وبلاگ را برای مغازه خودم تاسیس کردم تابتونم هرانچه را که شما دوستان درباره کامپیوتر لازم دارید رادر اختیارتون بذارم. کلیه نظرها.پیشنهادها.انتقادهاپذیرفته میشود.لطفا نظر خود رادرباره این وبلاگ به ما اطاع دهید.باسپاس فراوان
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

 
4uc32d_resize.jpgهمه شما بتمن را می شناسید .اسطوره فیلم های هالیوودی دوباره بازگشته تا یاد و خاطره بازی های بتمن را برای ما زنده کند.شاید بتوان گفت کمیک های بتمن جز برترین کمیک ها در بین بازی ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه های متعددی از آن منتشر شده است.تا به اکنون بازی های زیادی از سری بازی های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی های این سری از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.تجربه نشان داده که بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند نمی توانند زیاد موفق ظاهر شوند اما آخرین نسخه از سری بازی های بتمن که تیمارستان ارخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی های دنیا از آن یاد می شود ،فردی نیست که این بازیی را کرده باشد و از بازی کردن آن لذت نبرده باشد.ژوکر یار همیشگی بتمن هم در این نسخه همرا ه او هست تا باز هم به خراب کاری خاص خود ادامه دهد و بتمن هم هست برای مهار این مجنون دیوانه که به تازگی به تیمارستانی به نام ارخام آورده شده اما طی یک اشتباه ژوکر فرار کرده و تمام دیوانه گان تیمارستان را آزاد می کند و کنترل آن را به دست می گیرد.حالا نوبت شماست که کنترل بتمن را به دست بگیرید و حال همه را جا بیاورید.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
شنبه 17 دی 1390برچسب:بازی , :: 18:40 ::  نويسنده : محمدرحمانی

 عکس   بازی obsecure2

شنبه 17 دی 1390برچسب:Syphon Filter 4 در راه است, :: 18:24 ::  نويسنده : محمدرحمانی

www.playstation4.mihanblog.com

مجله رسمی PlayStation در ژاپن یک خبر چاپ کرده که نشان می دهد Syphon Filter جدیدی به زودی عرضه خواهد شد . طبق این شایعه ، Syphon Filter 4 برای عرضه در زمستان 2012 بر روی PS3 آماده خواهد شد . البته این خبر به طور رسمی تایید نشده و باید منتظر تایید آن توسط سونی باشیم .

شنبه 17 دی 1390برچسب:دموی PES12 برای XBox360, :: 18:22 ::  نويسنده : محمدرحمانی

www.playstation4.mihanblog.com

کونامی تصمیم دارد یک دمو از بازی PES12 را برای X360  عرضه کند . John Murphy رهبر گروه سازنده PES گفته که آنها قبل از این قادر به عرضه دمو بر روی X360 نبودند . او ضمن عذرخواهی از تمام X360 داران گفت که دارندگان XBox360 قادر خواهند بود یک دمو از PES12 را برای کنسول خود تهیه کنند . او همچنین گفت یک دموی دیگر از این بازی در نیمه های سپتامبر عرضه خواهد شد که نسبت به دموی اول پیشرفت هایی خواهد داشت . دلیل این پیشرفت ها این است که دموی اول از بازی نهایی نبود به همین دلیل دموی دوم از قلب بازی PES12 استخراج خواهد شد تا بازیکنان از تمام کمی و کاستی های بازی نهایی با خبر باشند . ماه پیش دموی قابل بازی PES12 برای PC و PS3 عرضه شده بود ولی طرفداران X360 از این دمو بی نصیب بودند

شنبه 17 دی 1390برچسب:GOD OF WAR, :: 18:19 ::  نويسنده : محمدرحمانی
شنبه 17 دی 1390برچسب:Kung Fu Panda 2, :: 18:13 ::  نويسنده : محمدرحمانی

سقوط جنگجوی اژدها!

http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/2011/144/reviews/625850_20110525_640screen003.jpg

Kung Fu Panda 2 بازی ای است که از روی انیمیشنی با همین نام ساخته شده و همزمان با اکران فیلم آن در سینما برای کنسول های بازی عرضه شده است. زمانی که خیلی ها در سینما با یک انیمیشن بسیار زیبا روبرو هستند، عده ای از طرفداران بازی های کامپیوتری با یک عنوان کاملاً به درد نخور مواجه هستند.

داستان

در اولین انیمیشن Kung Fu Panda، شخصیت اصلی پو (Po) به جنگجوی اژدها تبدیل شد و توانست دهکده اش را نجات دهد. حال با این پیش زمینه وارد بازی ای می شوید که از روی دومین انیمشین این عنوان ساخته شده است. داستان بازی هیچ ارتباطی با داستان فیلم ندارد و یک مسیر کاملاً جدا را در پیش گرفته است. همین موضوع باعث شده که اگر هنوز فیلم را ندیده اید، بازی برای شما چیزی را فاش نکند. شروع بازی چندان مفهوم نیست و با نشان دادن گروهی از تمساح های شرور که وارد دهکده شده اند، شروع می شود. دهکده ای که پو و سایر دوستانش در آنجا زندگی می کنند، چندان هم بی در و پیکر نبود که یک گروه خشن به راحتی وارد آن بشوند.

به هر حال پو که متوجه این موضوع شده، به سمت آن تمساح ها حمله می کند و... داستان کاملاً ساده و بی محتوا است. یک داستان دور همی که هیچ هیجان خاصی ندارد. اوج جذابیت های بازی، مسخره بازی هایی است که پو از خود می آورد. زمانی که داستان بازی می خواهد ماجراهایی جدید که در فیلم به نمایش در می آیند را نشان بدهد، طبیعتاً باید با عنوان جذاب تر و هیجان انگیزتری روبرو باشیم، اما این KP2 دقیقاً برعکس عمل کرده و داستان را به انگیزه ای برای شروع بازی تبدیل کرده است. کاری که سازندگان می توانستند در این بازی انجام دهند، این بود که دنیای Kung Fu Panda را بیشتر به نمایش در بیاورند و بازیکنان را با قسمت های جدید و مکان های مختلف آشنا کنند.



ادامه مطلب ...
شنبه 17 دی 1390برچسب:Assassin’s Creed: Revelations , :: 18:9 ::  نويسنده : محمدرحمانی

Assassin’s Creed: Revelations به صورت سه بعدی در هر سه پلتفرم

 
www.playstation4.mihanblog.com
قبل از این یوبی سافت اعلام کرده بود که تکنولوژی 3D در بازی Assassin’s Creed: Revelations فقط در انحصار PS3 خواهد بود ولی دیروز معلوم شد که کاربران هر سه پلتفرم PC , X360 و PS3 می توانند بازی را به صورت سه بعدی بازی کنند . نسخه های PS3 و X360 در تاریخ 15 نوامبر و نسخه PC بازی Assassin’s Creed: Revelations با چند روز تاخیر در تاریخ 1 دسامبر عرضه خواهد شد .

 


2K Games باکس‌آرت‌های بازی Spec Ops: The Line را منتشر کرد . هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نیست ولی سایت آمازون این بازی را با قیمت 50 دلار برای PC و 60 دلار برای X360 با درج تاریخ 30 آپریل 2012 برای پیش فروش قرار داده است . باکس آرت ها را در ادامه مطلب ببینید:



ادامه مطلب ...

عکس های را که مشاهده میکنید در مورد کامپیوتر و قطعات آن و عکس های در مورد ادرسهای اینترنتی می باشد امید است که این مجموعه مورد توجه شما قرار بگیرد





ادامه مطلب ...

 

http://www.ubergizmo.com/photos/2008/12/dell-xps-13.jpg

 
آخرين محصول شركت دل شايد شيك ترين دستگاهي باشد كه اين شركت تا كنون توليد كرده است. اين كامپيوتر كيفي يا لپ تاپ كليهء استانداردهاي طراحي را رعايت كرده، اما يك كامپيوتر كيفي لوكس محسوب مي شود چون قيمت آن در پايين ترين سطح 1999 دلار تعيين شده است.


http://www.theapt.com/wp/wp-content/uploads/2009/03/adamo_hands09.jpg
 
با توجه به مسائل اقتصادي و كاهش روزافزون قيمت لپ تاپ ها اين سوال پيش ميايد كه آيا شركت دل سياست درستي را در پيش گرفته است يا خير. آدامو از هر جهت با MacBook Air شركت اپل (با قيمت 1799 دلار) و مدل ThinkPad X301 شركت Lenovo قابل مقايسه است. اگرچه اين لپ تاپ از رقباي خود باريك تر است اما يك پوند بيشتر از آنها وزن دارد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 16716
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1